dag 0

1 september 2019 - Sint-Truiden, België

Na 34 jaar fietsreizen is dit onze eerste als 'jong gepensioneerden'. We trekken, letterlijk en figuurlijk, de deur achter ons dicht en stappen maandag 9 september hier in Brustem op de fiets.

Het kaartje toont de route die we in ons hoofd hebben, maar eens het hoofd leeg, zijn we dat misschien kwijt. Daarom hebben we het ook op gps, al is dat maar een aanzet. Omdat we nogal eigenzinnig zijn en denken dat deze route ons meer zal aanspreken, is het niet de 'klassieke' weg richting Santiago de Compostela. Overigens een idee dat Kris op de Fiets- en Wandelbeurs in haar hoofd kreeg en er zich rotsvast heeft genesteld. Reken op een goede 3200 km en als het idee nog uitkomt ook, zijn we op 17 oktober weer thuis om nieuwe plannen te maken.

Ons goede voornemen, naast zovele andere, is hier dagelijks wat te posten over wat ons verwondert overdag met daarbij een paar beelden, da's altijd gemakkelijker dan tikken.
Maar verwacht hier niet te veel van. Het is onze allereerste blog tijdens een fietsreis. Eigenlijk een idee en vraag van Marc zijn moeder die zonder enige twijfel onze trouwste lezer wordt...

route

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bea schoubs:
    9 september 2019
    Goeie reis, genieten. .. en trappen maar !!!!
  2. Mieke:
    9 september 2019