dag 5 Kufstein - Hall in Tirol, 82 km

31 juli 2021 - Hall in Tirol, Oostenrijk

Hans raadde ons gisterenavond eens een ‘rustige rit’ aan en dan gehoorzamen wij uiteraard meteen. Afgelopen nacht veel regen maar daar hebben we niks van gemerkt. Zeer stil in centrum Kufstein. De bergen hangen de hele dag in de wolken maar we krijgen toch heel wat zon vandaag en tot 25C. In tegenstelling tot de vorige dagen vandaag asfalt en meer gelegenheid tot bevoorrading, dat betekent iets van de bakker en een koude cappuccino. Mooi afwisselend landschap en zeer goede radweg. Wanneer we in de namiddag dan serieuze wind in de rug krijgen, wordt het een echte rustdag. Tegen half 4 wordt het zwart in de lucht. Er is al genoeg weggespoeld, weliswaar op andere plaatsen in Oostenrijk, dus spelen we op veilig en belanden in een gasthof. Na 82 km is de Brenner toch niks meer voor vandaag, die rijden we liever zonder ruitenwissers.Kamperen in de regen is niet onze favoriet, dat is iets voor na het weekend waar we zelf voorspellen dat er hier een droge zonnige warme periode aankomt tot net we weer aan de auto zijn.

20210731_16233120210731_11083120210731_10385320210731_162424

1. Hans:
    31 juli 2021
    De jongste heeft soms nog wijze raad ;-)