dag 3 Saarburg 99 km 610 hm

11 september 2019 - Saarburg, Duitsland

In Neuerburg, langs de Enz, een eerste wegwijzer met schelp tegengekomen. We zitten dan toch op de goeie weg ;-).

Weer bijna volledig autovrij en droog, iets minder zon, wat bijgeleerd over hop (zie foto) en zonder veel hellingen vandaag.

Je hebt allicht gemerkt, wij trouwens ook, dat we deze keer geen tent bij hebben. Uitzonderlijk voor ons doen, gezien een avondje koken en mijmeren aan de tent een van onze favorieten is. Maar omdat het ‘s avonds nogal vroeg donker is, en ook behoorlijk koud ( ttz, -8 op de schaal van Kris), mijmeren we nu overdag wat langer in onze Helinoxkes.....

Na Sauer en Moezel nu een paar dagen Saar....

in de vallei van de Enzde eerste schelp !hop, net voor de oogstEnz Radweg

1. Paul:
    11 september 2019
    Goed bezig, Marc en Kris. Fijn dat we virtueel kunnen meerijden - en dat we daar niet moe van worden :)
  2. Cynthia:
    Amai, goed bezig! Ik krijg al spierpijn van er aan te denken ;-)
    Veel plezier op avontuur!!
  3. Bea schoubs:
    12 september 2019
    Mooi, heel herkenbaar, is onze dichtbij-vakantie-habitat.
  4. Jan:
    26 september 2019
    jaloers man. Jaloers. Nog 8 maanden en dagen. Ik tel volop af naar mijn "permanent vacation".