Dag 21, Idersheim

15 augustus 2022 - Hamm am Rhein, Duitsland

Vwala, we zijn terug aan het vertrekpunt en onze auto staat er nog.

1700km langs Duitse rivieren, continu op goed bewegwijzerde en onderhouden autovrije wegen, waarvan een deel onverhard.

20220815_141851

Ook de overnachtingen waren prima, we sliepen wel iets meer binnen dan in de tent maar Duitsland is niet echt een campingland maar wel een waar ge heel eenvoudig een goede Zimmer vindt. Elke keer met prima ontbijt waar we bijna een dag mee verder konden. S Middags steevast een paar Zemmel, een potteke yoghurt, een pjaazel en een liter koude melk waarin we Nescafe Frappe in oplosten.

Het weer: eigenaardig maar deze middag een uur regen gehad. Want voor de rest was de hemel altijd blauw. Toch gemakkelijk als ge er altijd kunt op vertrouwen dat het mooi weer is.

Nu nog ergens iets anders eten dan een Schnitzel en morgenvroeg rijden we naar huis, willens nillens met de auto.

Iets te vroeg gejuicht want als we 7km verder rijden naar de restaurant,  halen we het niet en valt er een goei guts op ons neer. Na schuilen komen we aan een gesloten restaurant  . Dus herreses met de fiets en nu met de auto naar de MC Donalds. Alleen spijtig dat ze daar geen Schnitzel hebben.